برگزاری همایش بزرگ انفاق در شهرستان بهاباد


یزدفردا "همایش بزرگ انفاق با شعار انقلاب اسلامی ، تعلیم و تربیت و انفاق و عدالت در شهرستان بهاباد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد: این همایش با حضور امام جمعه موقت شهرستان بهاباد ، فرماندار و جمعی از مسئولین این شهرستان در محل سالن مجتمع فرهنگی ، هنری ملا عبدا... بهابادی برگزار گردید.

در این آیین حجه الاسلام و المسلمین اخوان امام جمعه موقت بهاباد در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از کمیته امداد امام خمینی (ره) از برگزاری اینگونه همایشها و جلسات به منظور نهادینه نمودن فرهنگ انفاق دربین دانش آموزان، به اهمیت انفاق در اسلام اشاره نمود و اظهار داشت: مسئله انفاق در دین مقدس اسلام از جایگاه ویژه و والایی برخوردار است و در جامعه ای که هدفش سیر به سوی رضای الهی است باید این مبانی اعتقادی و اسلامی مورد تاکید و توجه قرار گیرد.

وی افزود : در کنار تعلیم و تربیت واقعی، رفتارها و ارزش های اسلامی در دانش آموزان باید به صورت فرهنگ نهادینه شود و اگر موفق به این کار شویم کار اساسی انجام داده ایم. امام جمعه موقت بهاباد رسیدگی به امور محرومین جامعه را از دغدغه های حضرت امام (ره) برشمرد و تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) پس از از پیروزی انقلاب اسلامی را به همین جهت دانست.

در ادامه معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد شمه ای از فعالیتهای این نهاد مقدس را بیان نمود و از دست اندرکاران و مدیران مدارس که در برگزاری جشن عاطفه ها و سایر برنامه های کمیته امداد یاریگر این نهاد بوده اند تشکر و قدردانی نمود .

محمدرضا غریب نواز سپس از اجرای طرح هبه در سطح استان خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح رفع مشکل نیازمندان در راستای تامین کالای اساسی زندگی آنان عنوان نمود و افزود : در اجرای این طرح کالاهای خانگی قابل استفاده از مردم خیر و نیکوکار دریافت و با شیوه های شرافتمندانه به محرومین واقعی جامعه اهداء می شود.

وی همچنین از برگزاری جشن نیکوکاری در روز 19 اسفند ماه در سراسر کشور خبر داد و حضور باشکوه مردم را در این جشن خواستار شد.

در پایان این مراسم ازمدیران مدارس و رابطین فرهنگی که در مراسمهای مختلف همکاری خوبی با این نهاد داشتند با اهداء لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا